Tkanina Milton New - 1mb = 1x1,4m
Opis
Tkanina Milton New z serii Magic Home.
Jest to pluszowa miękka i bardzo przyjemna w dotyku tkanina o wysokiej odporności na ścieranie, które w teście Martindale'a osiągnęło wynik aż 90 000 cykli.
Tkaninę Milton New wykorzystuje się przede wszystkim do produkcji mebli tapicerowanych: kanap, foteli krzeseł, ale można z niej wykonać również pokrowce do kanap poduszki czy zasłony.
Technologi Magic Home sprawia, że tkanina ta utrudnia wchłanianie plam i ułatwia usuwanie zabrudzeń.
Marzysz o sofie w jasnym kolorze, ale obawiasz się zabrudzeń? Dzięki tkaninom Magic Home już nie musisz bać się plam!
Twój mebel już zawsze może lśnić czystością. Wystarczy, że wybierzesz jedną z innowacyjnych tkanin Magic Home,
z których z łatwością usuniesz nawet najtrudniejszą plamę. Poznaj świat Magic Home i ciesz się komfortem czystości każdego dnia.
Utrudnione wchłanianie płynówTkanina pokryta jest specjalną hydrofobową powłoką, która skutecznie utrudnia wchłanianie rozlanych płynów, pozostawiając ich krople na powierzchni. Tkanina trudnopalnaTechnologia zwiększająca bezpieczeństwo przeciwpożarowe. Tkanina spełnia ściśle określone normy trudnopalności, dzięki czemu minimalizuje rozprzestrzenianie się ognia. |
UTRUDNIONE WCHŁANIANIE PŁYNÓW TRUDNOPALNOŚĆ |
Specyfikacja:
- Rodzaj tkaniny: dzianina
- Skład: 97% Polyester, 3% Nylon
- Gramatura: 300 g/m² ± 5%
- Szerokość: 140 cm ± 2 cm
- Przesuwalność nitek: osnowa 3 mm / wątek 4 mm
- Test martindale: 90 000
- Odporność na tarcie: na sucho 4-5 / na mokro 4
- Wytrzymałość na rozdarcie: osnowa 160 N / wątek 49 N
- Wytrzymałość na rozciąganie: osnowa 1000 N / wątek 840 N
- Odporność na światło: 4
- Pilling: 5
- Trudnopalność: BS 5852: Part 1: 1979, source 0 (cigarette)
Poniżej przedstawiamy kolory tkaniny Milton, posiadamy wszystkie dostępne kolory.
Podczas zakupu proszę wybrać kolor jaki mamy wysłać.
Poniżej przedstawiamy kilka wybranych kolorów, aby przybliżyć rodzaj tkaniny, świetlistość i efekt delikatnego smużenia.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.