Producenci
Promocje
FOTEL DLA SENIORA G8 comfort - fotel Finka do salonu KOLORY do wyboru
FOTEL DLA SENIORA G8 comfort - fotel Finka do salonu KOLORY do wyboru

665,00 zł

Cena regularna: 720,00 zł

Najniższa cena: 645,00 zł
szt.
Nakładki tapicerowane na podłokietniki, przyklejane na rzep z klejem, zdejmowane do czyszczenia 1kpl na 1 fotel
Nakładki tapicerowane na podłokietniki, przyklejane na rzep z klejem, zdejmowane do czyszczenia 1kpl na 1 fotel

109,00 zł

Cena regularna: 119,00 zł

Najniższa cena: 79,00 zł
szt.
FOTEL DLA SENIORA Grande comfort BRĄZOWY - WYSYŁKA 48h Fotel Finka do salonu
FOTEL DLA SENIORA Grande comfort BRĄZOWY - WYSYŁKA 48h Fotel Finka do salonu

645,00 zł

Cena regularna: 695,00 zł

Najniższa cena: 625,00 zł
Podnóżek Grande dla Seniora, finka do salonu, pufa
Podnóżek Grande dla Seniora, finka do salonu, pufa

339,00 zł

Cena regularna: 400,00 zł

Najniższa cena: 315,00 zł
szt.
FOTEL DLA SENIORA Grande economy - fotel Finka do salonu KOLORY do wyboru
FOTEL DLA SENIORA Grande economy - fotel Finka do salonu KOLORY do wyboru

620,00 zł

Cena regularna: 670,00 zł

Najniższa cena: 599,00 zł
szt.
FOTEL DLA SENIORA z FOLIĄ MEDYCZNĄ Grande comfort - fotel Finka do salonu KOLORY do wyboru
FOTEL DLA SENIORA z FOLIĄ MEDYCZNĄ Grande comfort - fotel Finka do salonu KOLORY do wyboru

685,00 zł

Cena regularna: 735,00 zł

Najniższa cena: 675,00 zł
szt.
FOTEL DLA SENIORA z FOLIĄ MEDYCZNĄ NA SIEDZISKU Grande economy - fotel Finka do salonu KOLORY do wyboru
FOTEL DLA SENIORA z FOLIĄ MEDYCZNĄ NA SIEDZISKU Grande economy - fotel Finka do salonu KOLORY do wyboru

660,00 zł

Cena regularna: 710,00 zł

Najniższa cena: 650,00 zł
szt.
Nakładki na podłokietniki - kolor brązowy - wysyłka w 2 dni
Nakładki na podłokietniki - kolor brązowy - wysyłka w 2 dni

89,00 zł

Cena regularna: 119,00 zł

Najniższa cena: 45,00 zł
szt.
Nakładki na podłokietniki - kolor granatowy - wysyłka 2 dni
Nakładki na podłokietniki - kolor granatowy - wysyłka 2 dni

89,00 zł

Cena regularna: 119,00 zł

Najniższa cena: 45,00 zł
szt.
Siedzisko tapicerowane Finka comfort do FOTEL DLA SENIORA fotel do salonu KOLORY do wyboru
Siedzisko tapicerowane Finka comfort do FOTEL DLA SENIORA fotel do salonu KOLORY do wyboru

395,00 zł

Cena regularna: 445,00 zł

Najniższa cena: 375,00 zł
szt.
Siedzisko tapicerowane Finka economy do FOTEL DLA SENIORA fotel do salonu KOLORY do wyboru
Siedzisko tapicerowane Finka economy do FOTEL DLA SENIORA fotel do salonu KOLORY do wyboru

375,00 zł

Cena regularna: 425,00 zł

Najniższa cena: 345,00 zł
szt.
FOTEL DLA SENIORA Grande comfort SZARY - WYSYŁKA 48h Fotel Finka do salonu
FOTEL DLA SENIORA Grande comfort SZARY - WYSYŁKA 48h Fotel Finka do salonu

645,00 zł

Cena regularna: 695,00 zł

Najniższa cena: 625,00 zł

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli

A) jesteś konsumentem

lub

B) jesteś osobą fizyczną, a umowa, którą zawarłeś z nami po 31 grudnia 2020 r. jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@mibrameble.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: Dalki, os. Warzywne 28, 62-200 Gniezno , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@mibrameble.pl lub drogą pocztową na adres Dalki, os. Warzywne 28, 62-200 Gniezno.

Wadliwy towar należy wysłać na adres: Dalki, os. Warzywne 28, 62-200 Gniezno

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
{nocache:2b0c9f950cf9fab2ead36174e89a3604#0}
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl