Producenci
Promocje
Siedzisko tapcierowane fotela - wersja wysoka comfort
Siedzisko tapcierowane fotela - wersja wysoka comfort
400,00 zł 350,00 zł
szt.
Siedzisko tapcierowane fotela - wersja wysoka economy
Siedzisko tapcierowane fotela - wersja wysoka economy
350,00 zł 300,00 zł
szt.
Fotel Milo2 - COMFORT - fotel dla Seniora - stabilny
Fotel Milo2 - COMFORT - fotel dla Seniora - stabilny
700,00 zł 615,00 zł
szt.
Siedzisko tapcierowane fotela - wersja niska comfort
Siedzisko tapcierowane fotela - wersja niska comfort
400,00 zł 350,00 zł
Portret ołówkiem ze zdjęcia na zamówienie - 1 os-  A5
Portret ołówkiem ze zdjęcia na zamówienie - 1 os- A5
139,00 zł 89,00 zł
szt.
Siedzisko tapcierowane fotela - wersja niska economy
Siedzisko tapcierowane fotela - wersja niska economy
350,00 zł 300,00 zł
Poduszka siedziskowa 5cm - 51x43 cm - wybór kolorów
Poduszka siedziskowa 5cm - 51x43 cm - wybór kolorów
75,00 zł 65,00 zł
szt.
Fotel GRANDE Comfort - idealny dla SENIORA
Fotel GRANDE Comfort - idealny dla SENIORA
650,00 zł 549,00 zł
szt.
Poduszka siedziskowa 2cm - 51x43 cm - wybór kolorów
Poduszka siedziskowa 2cm - 51x43 cm - wybór kolorów
55,00 zł 47,00 zł
szt.
Fotel krzesło Laki - do salonu, do jadalni
Fotel krzesło Laki - do salonu, do jadalni
750,00 zł 659,00 zł
szt.

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli

A) jesteś konsumentem

lub

B) jesteś osobą fizyczną, a umowa, którą zawarłeś z nami po 31 grudnia 2020 r. jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@mibrameble.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: Dalki, os. Warzywne 28, 62-200 Gniezno , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@mibrameble.pl lub drogą pocztową na adres Dalki, os. Warzywne 28, 62-200 Gniezno.

Wadliwy towar należy wysłać na adres: Dalki, os. Warzywne 28, 62-200 Gniezno

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
{nocache:091ab077bc6d5c8e41db119c6d5002af#0}
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl